כחלק מסיור עולמי, מנכ"ל חברת OpenAI – סם אלטמן, יגיע בשבוע הבא לארץ

sam-altman-come-to-israel

סם אלטמן, מנכ"ל חברת OpenAI, צפוי להגיע השבוע לארץ, כחלק ממסע עולמי שתכנן כבר בחודש מרץ. מטרת הביקור היא הגעה למרכזי הטכנולוגיה הגדולים ברחבי העולם ומפגשים עם אנשי פיתוח מובילים, בניהם תומר סיימון, המדען הראשי של מייקרוסופט בישראל.

שמו של אלטמן הוזכר רבות לאחרונה, בעקבות הפיתוח המוצלח של הבינה המלאכותית CHATGPT 3, שיצרה מהפכה בעולם וזכתה להצלחה רבה. כיום, מדובר באחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם הטכנולוגיה ופה בארץ בהחלט מצפים לביקורו. 

אז מיהו האיש שיבקר בארץ?

סם אלטמן הוא יזם יהודי אמריקאי, מתכנת, בלוגר וגם מנכ"ל OpenAI . בשנת 2005, בהיותו בן 19 בלבד, הקים סטארט-אפ בשם LOOPT – יישום סלולרי של רשת חברתית מבוסס מקום. לאחר מכן השקיע במספר חברות מובילות בניהן: Reddit, Airbnb ו- Dropbox.

 בשנת 2015 הוקמה חברת OpenAI במטרה לפתח מוצרי בינה מלאכותית. החברה החלה את פעילותה ללא מטרות רווח ובשנת 2019 הפכה לחברה בעלת רווח מוגבל למטרות פיתוח.

חברת OpenAI הינה מעבדת מחקר השואפת לפתח בינה מלאכותית ידידותית שתועיל לאנושות. עד כה CHATGPT גרסה 3 וגרסה 4 שיצאה בתשלום, הראו יכולות וביצועים שלא נראו עד כה ובינתיים החברה עוד לא אמרה את המילה האחרונה. אל מול ענקית הרשת גוגל וחברת מיקרוסופט, נראה כי חברת OpenAI בהחלט מהווה מתחרה ראויה ולכן לא סתם, מיד עם הוצאת CHATGPT, גוגל נתנה פייט והוציאה את הבינה המלאכותית שלה העונה לשם BARD. 

המוח המלאכותי שמאפשר לכם להתכתב ולקבל תשובות

CHATGPT הוא בינה מלאכותית המתפקדת כצ'אט שעונה על השאלות שתציגו לו. רמת השיחה שלו גבוהה מאוד וניתן לשאול אותו על כל נושא שבעולם. בשימוש ראוי ואתי בצ'אט, ניתן לייעל תהליכי עבודה באופן משמעותי ויש רבים בחודשים האחרונים שחששו על מקום עבודתם. עם זאת, מי שילמד לעבוד בצורה חכמה עם הצ'אט, יוכל להגיע להישגים גבוהים ועבודה מהירה יותר. 

הירשמו לניוזלטר שלנו

רוצים לקבל עדכונים, הנחות וחדשות על בינה מלאכותית? הרשמו לניוזלטר שלנו ותקבל עדכונים ישירות למייל !