יש לכם אתר אינטרנט או עמוד בסושיאל מדיה שאתם צריכים אליו תכנים ומישהו זרק לכם רעיון – תכתבו את התוכן עם AI. כתיבת תכנים ע"י בינה מלאכותית (AI) עושה את החיים הרבה יותר קלים ונוחים (ובמיוחד זולים), וישנם יתרונות וחסרונות שכדאי לקחת בחשבון:
יתרונות:
- מהירות: AI מסוגל ליצור תכנים במהירות, מה שמאפשר יצירת כמויות גדולות של תוכן בזמן קצר.
- יצירת תוכן בשפות שונות: בינה מלאכותית יכולה לתרגם וליצור תכנים במספר שפות בו זמנית.
- יעילות מול עלות: כתיבה אוטומטית יכולה לחסוך זמן ומשאבים, ובכך להפחית את ההוצאות הכלכליות של הכתיבה.
- ניתוח נתונים: AI יכולה לנתח נתונים במהירות וביעילות, וליצור דו"חות מבוססי-נתונים ולהכניס את זה ישירות לתוך התוכן שלכם.
חסרונות:
- חוסר ייחודיות ויצירתיות: AI מייצרת תכנים מבוססים על הנתונים שבהם היא הוזנה, ולכן ייתכן ותחסר לה יצירתיות וגישה ייחודית בכתיבה.
- איכות התכנים: האיכות של התכנים שמיוצרת AI יכולה להשפיע באופן שלילי על התדמית של העסק.
- אינטראקציה אנושית: לAI חסרה היכולת ליצור קשרים אנושיים ולהבין רמות רגש ולהכניס אותה לתוכן.
- תלות בנתונים: כמות ואיכות הנתונים שבהם הוזנה ה-AI יכולות להשפיע על איכות התכנים ויכול להיות שלא בטוח שהם יהיו עדכניים לאותו זמן בו אתם צריכים את התוכן.
סביר להניח שהרבה מהתכנים שאתם רואים היום נכתבו על ידי AI, לכן אל תמהרו לפסול את האופציה. אז מה כדאי לעשות? יש הרבה אופציות שניתן לבצע, לדוגמה היא ליצור תוכן ואז לעבור עליו ידנית ולתקן מה שצריך או להשתמש בפלטפורמות מסוימות של AI שמיועדות רק לכתיבת תכנים.